onsdag 22 december 2010

Skorna i granen ger avkoppling


Jag hängde upp mina finaste amerikanska skor i julgranen. Visst är de fina, men bilden gör dem inte rättvisa, eftersom den blev aningen mörk. Ska se om jag hinner lägga in någon mer bild nu i julbrådskan.
Den här julen kommer förhoppningsvis inte att bli lika stressig som tidigare. Anledningen är att jag den här gången såg till att pynta och städa huset mycket längre i förväg. Jag har insett, att det inte går att göra allting dagen före.
Så skorna i julgranen får ge en vink om detta. Jag hinner vifta med tårna och koppla av mellan Jansson och skinkan.
Kram och God Jul på er alla läsare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning
&
Gott Nytt År

önskar Bertil

Inger Dernroth sa...

Tack detsamma! Och tack för dina alltid pigga och trevliga kommentarer!